Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Bychawie

Logo - Urząd Miejski w Bychawie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor w Wydziale Oświaty, Spraw Społecznych i Organizacyjnych (1 etat)

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Bychawie ul.Partyzantów 1 23-100 Bychawa
Data ogłoszenia
2023-08-10
Termin składania dokumentów
2023-08-21
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe bez stażu pracy lub średnie i 3 letni staż pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. znajomość obowiązujących przepisów prawnych dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy oraz uchwał Rady Miejskiej w Bychawie związanych z tymi przepisami a w szczególności:
    1. ustawy o samorządzie gminnym;
    2. ustawy o pracownikach samorządowych;
    3. ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
    4. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
    5. ustawy o dostępie do informacji publicznej;
    6. ustawy o ochronie danych osobowych;
    7. rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO);
    8. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
    9. statutu gminy;
    10. regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Bychawie w tym struktury organizacyjnej Urzędu.
  6. umiejętność sprawnej obsługi komputera w szczególności pakietu Microsoft Office, Libre Office, pakietu Adobe (InDesign, Illustrator, Acrobat) Canva – narzędzie do projektowania graficznego;
  7. umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami graficznymi;
  8. znajomość mediów społecznościowych wraz z praktyczną umiejętnością ich obsługi.
Zakres obowiązków
  1. Redagowanie i administrowanie strony internetowej Gminy Bychawa.
  2. Zbieranie i opracowywanie materiałów w celu umieszczenia ich na stornie internetowej gminy oraz ich aktualizacja.
  3. Dbałość o odpowiednią dla potrzeb gminy strukturę informacji na stronie (menu, wygląd graficzny).
  4. Budowanie pozytywnego wizerunku gminy w oparciu o dostępne narzędzia promocyjne, w tym regularne prowadzenie profili na portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).
  5. Zapewnienie profesjonalizmu strony internetowej gminy oraz dążenie do ciągłego jej doskonalenia, prowadzenie stałej współpracy z pracownikami urzędu i otoczeniem zewnętrznym.
  6. Prowadzenie profili gminy Bychawa na portalach społecznościowych oraz aplikacji mobilnych.
  7. Współpraca przy przygotowaniu publikacji i form promujących gminę.
  8. Przygotowywanie i opracowywanie profesjonalnych prezentacji dotyczących osiągnięć gminy.
  9. Techniczne przygotowywanie materiałów do folderu informacyjnego o gminie.
  10. Prowadzenie ewidencji informacji o gminie dostępnych w internecie, a zamieszczanych w portalach internetowych oaz aktualizacja tych informacji.
  11. Wspieranie działań w zakresie współpracy z gminami partnerskimi.
  12. Zgłaszanie inicjatyw w zakresie form współpracy z gminami partnerskimi, nawiązywanie współpracy międzynarodowej ze społecznościami lokalnymi innych państw.
  13. Współdziałanie w zakresie organizowania imprez o charakterze promocyjnym a także uczestnictwo w tych imprezach.
  14. Opracowanie multimedialnych materiałów promocyjnych związanych z działalnością samorządu gminy Bychawa.
  15. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i informacji wynikających z zajmowanego stanowiska.
  16. Przygotowywanie zamówień, dokonywanie określenia przedmiotu zamówienia publicznego, szacowanie wartości zamówienia, proponowanie trybu udzielenia zamówienia dla zadań realizowanych na zajmowanym stanowisku pracy zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz ustawą o finansach publicznych.
  17. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i innych tajemnic określonych przepisami prawa.
  18. Udostępnianie informacji publicznych, o których mowa w ustawie o dostępie do informacji publicznych z zakresu stanowiska pracy.
  19. Zamieszczanie i aktualizowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej w sprawach z zakresu stanowiska pracy.
  20. Wykonywanie zadań powierzonych odrębnymi zarządzeniami, w tym w zakresie kontroli zarządczej obowiązującej w Urzędzie Miejskim w Bychawie.
  21. Gruntowna znajomość obowiązujących przepisów w zakresie wykonywania powierzonych zadań oraz stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
  22. Wnikliwe, szybkie, staranne i bezstronne działania prowadzące do należytego załatwienia sprawy.
  23. Właściwe planowanie i organizacja pracy na zajmowanym stanowisku pracy.
  24. Dbałość o właściwe stosunki międzyludzkie w miejscu pracy, o ład, porządek oraz ochronę powierzonego mienia.
  25. Przestrzeganie regulaminu pracy, przepisów bhp i p.poż.
  26. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
  27. Ochrona informacji niejawnych, o których mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych.
  28. Ochrona danych osobowych, o których mowa w ustawie o ochronie danych osobowych i rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  29. Wykonywanie zadań z dziedziny obronności i obrony cywilnej w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami.
  30. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przechowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego.
  31. Zastępowanie w czasie urlopu lub dłuższej nieobecności pracownika na stanowisku ds. promocji i Głosu Ziemi Bychawskiej.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
  2. życiorys (cv ) opatrzony własnoręcznym podpisem;
  3. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem;
  4. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem;
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa opatrzone własnoręcznym podpisem;
  6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem;
  7. ,,Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” oraz „ Klauzula informacyjna” opatrzone własnoręcznym podpisem;
  8. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
  9. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy);
  10. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada).
Warunki pracy
  1. praca o charakterze administracyjno-biurowym,
  2. stanowisko pracy związane z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz./dobę,
  3. wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy (1 etat),
  4. miejsce pracy: Urząd Miejski w Bychawie, ul. Partyzantów 1 (praca wykonywana na parterze w budynku nie posiadającym windy),
  5. praca w godzinach: poniedziałek 8.00 – 16.00, wtorek-piątek 7.15 – 15.15.
  6. praca częściowo w terenie, również w weekendy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W lipcu 2023 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bychawie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był  wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bychawie lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Bychawie ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem i nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektora w Wydziale Oświaty, Spraw społecznych i Organizacyjnych (1 etat)”,  w terminie do dnia 21 sierpnia 2023 r. do godz. 16.00.

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

 Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na postępowanie składające się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bychawie (https://umbychawa.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,     w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (nie dłużej niż 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Osoba, której w wyniku naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia zobowiązana będzie do złożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Załączniki
  • pdf 107 KB pobrano: 13 razy
  • pdf 1,09 MB pobrano: 13 razy
  • pdf 240 KB pobrano: 117 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Jendrzejczak
    Dodano do BIP dnia 10-08-2023 16:47:59