Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Bychawie

Logo - Urząd Miejski w Bychawie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor w Wydziale Oświaty, Spraw Społecznych i Organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Bychawie - 1 etat

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Bychawie ul.Partyzantów 1 23-100 Bychawa
Data ogłoszenia
2023-10-04
Termin składania dokumentów
2023-10-16
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe bez stażu pracy lub średnie i 3 letni staż pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe bez stażu pracy lub średnie i 3 letni staż pracy;
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku, a w szczególności:
    1. ustawy o samorządzie gminnym,
    2. ustawy o pracownikach samorządowych,
    3. ustawy prawo prasowe,
    4. ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
    5. ustawy o ochronie danych osobowych,
    6. ustawy o działalności pożytku publicznego  i o wolontariacie,
    7. ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    8. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    9. statutu gminy,
    10. regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Bychawie;
  7. umiejętność interpretacji i praktycznego stosowania obowiązujących przepisów prawnych i uregulowań prawnych dotyczących obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy,
  8. umiejętność sprawnej obsługi komputera w szczególności pakietu Microsoft Office, Libre Office, pakietu Adobe (InDesign, Illustrator, Acrobat), Canva – narzędzie do projektowania graficznego,
  9. umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami graficznymi.
  10.  znajomość mediów społecznościowych wraz z praktyczną umiejętnością ich obsługi.

Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane wykształcenie wyższe dziennikarskie, w zakresie komunikacji społecznej, mediów, social mediów,
  2. komunikatywność, umiejętność współpracy, sumienność, bezstronność, dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna, wysoka kultura osobista,
  3. zainteresowanie zagadnieniami związanymi z kulturą, życiem społecznym,
  4. umiejętność tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania tekstów oraz komunikatów,
  5. umiejętność wykonywania dokumentacji fotograficznej z imprez, wydarzeń oraz ich katalogowanie,
  6. znajomość zagadnień z zakresu komunikacji społecznej,
  7. zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,
  8. odporność na stres,
  9. umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
  10.  zdolność do efektywnego podnoszenia kwalifikacji.
  11.  posiadanie prawa jazdy kat. B.
  12. umiejętność aktualizacji systemu Windows.
  13. umiejętność konfiguracji i obsługi sprzętu biurowego.
Zakres obowiązków
  1. Tworzenie pozytywnego wizerunku gminy poprzez prezentację działalności Burmistrza Bychawy oraz Rady Miejskiej w Bychawie.
  2. Przygotowywanie i opracowywanie materiałów informacyjno - promocyjnych
    dotyczących gminy, w tym folderów, wydawnictw, publikacji i innych form
    promujących gminę, a także prowadzenie w tym zakresie niezbędnej współpracy.
  3. Redagowanie i obsługa mediów społecznościowych. 
  4. Przygotowywanie i regularne przekazywanie mediom notatek prasowych dotyczących istotnych wydarzeń w gminie Bychawa.
  5. Opracowywanie kalendarza imprez kulturalno - sportowych lub innych mających na celu promocję gminy.
  6. Współorganizowanie imprez promujących gminę i uczestnictwo w nich.
  7. Obsługa medialna imprez kulturalno-promocyjnych – opracowanie relacji medialnych (strona internetowa, media społecznościowe - najpóźniej w pierwszym dniu roboczym po wydarzeniu) oraz prasowych, radiowych, telewizyjnych.
  8. Organizowanie uczestnictwa w targach, wystawach mających na celu promocję gminy.
  9.  Sporządzanie rocznego planu działania w zakresie komunikacji społecznej, realizacja tego planu oraz sporządzanie i prezentacja raportów z realizacji tego planu.
  10. Realizowanie wniosków o honorowy patronat Burmistrza Bychawy oraz współpraca z organizacjami przy organizacji przedsięwzięć odbywających się pod patronatem Burmistrza.
  11.  Organizowanie i coroczne przeprowadzanie badań opinii publicznej mieszkańców  w zakresie jakości pracy Urzędu, sporządzanie raportów z wyników tych badań oraz udostępnianie ich opinii publicznej.
  12.  Współdziałanie z organizacjami działającymi w zakresie wspierania udziału młodzieży życiu społecznym i kulturalnym. 
  13.  Opracowywanie zgłaszanych przez Burmistrza wniosków o nadanie wyróżnienia „Zasłużony dla  Gminy Bychawa” w zakresie działalności społecznej, kulturalnej.
  14.  Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
  15.  Realizacja obowiązków gminy jako organizatora działalności kulturalnej.
  16. Przygotowywanie dokumentów w sprawie tworzenia, łączenia, przekształcania i znoszenia  instytucji kultury na terenie gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  17. Przedkładanie projektów uchwał w sprawach nadania statutu instytucjom kultury.
  18. Prowadzenie rejestru instytucji kultury i wydawanie odpisów z tego rejestru.
  19. Przyjmowanie zawiadomień o organizowanych imprezach artystycznych lub rozrywkowych, wydawanie decyzji o zakazie odbycia takiej imprezy.
  20. Wykonywanie czynności i prowadzenie spraw związanych z promocją turystyczną gminy. 
  21. Wykonywanie obowiązków związanych z wydawaniem gazety „Głosu Ziemi Bychawskiej", a w szczególności:
    1. współpraca w zakresie składu gazety, dokonywanie korekt roboczych numerów gazety,  adiustacja tekstów,  zbieranie zdjęć, ilustracji,
    2. terminowe planowanie oraz wydawanie numerów gazety,
    3. przygotowywanie materiałów własnych do gazety lokalnej np. wywiady, recenzje,
    4. przygotowywanie i redagowanie tekstów wpływających do redakcji gazety,
    5. pozyskiwanie materiałów dla gazety oraz ich opracowywanie min. poprzez współpracę z pracownikami urzędu,  instytucjami i organizacjami działającymi na terenie gminy, uczestnictwo w spotkaniach środowiskowych, imprezach,
    6. informowanie społeczeństwa na łamach gazety o istotnych sprawach dla samorządu lokalnego.
  22. Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem i rozwojem szlaków turystycznych przebiegających przez gminę.
  23. Współpraca z komisją do spraw komunikacji społecznej, promocji, kultury, sportu i współpracy międzynarodowej oraz obsługa jej posiedzeń.
  24. Przygotowanie zamówień, dokonywanie określenia przedmiotu zamówienia publicznego, szacowanie wartości zamówienia, proponowanie trybu udzielenia zamówienia dla zadań realizowanych na zajmowanym stanowisku pracy zgodnie     z ustawą prawo zamówień publicznych oraz ustawą o finansach publicznych.
  25. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i innych tajemnic określonych przepisami prawa.
  26. Udostępnianie informacji publicznych, o których mowa w ustawie o dostępie do informacji publicznych z zakresu stanowiska pracy.
  27. Zamieszczanie i aktualizowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej w sprawach z zakresu stanowiska pracy.
  28. Wykonywanie zadań powierzonych odrębnymi zarządzeniami, w tym w zakresie kontroli zarządczej obowiązującej w Urzędzie Miejskim w Bychawie.
  29. Gruntowna znajomość obowiązujących przepisów w zakresie wykonywania powierzonych zadań  oraz stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
  30. Wnikliwe, szybkie, staranne i bezstronne  działanie prowadzące do należytego załatwienia sprawy.
  31. Właściwe planowanie i organizacja pracy na zajmowanym stanowisku pracy. 
  32. Dbałość o właściwe stosunki międzyludzkie w miejscu pracy, o ład, porządek oraz ochronę powierzonego mienia. 
  33. Przestrzeganie regulaminu pracy, przepisów bhp i p. poż.
  34. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
  35. Ochrona informacji niejawnych, o których mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych.
  36. Ochrona danych osobowych, o których mowa w ustawie o ochronie danych osobowych.
  37. Wykonywanie zadań z dziedziny obronności i obrony cywilnej w zakresie  ustalonym odrębnymi przepisami.
  38. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przechowywanie i przekazywanie do archiwum.
  39. Zastępowanie w czasie urlopu i dłuższej nieobecności pracownika zajmującego się stroną internetową i obsługą medialną urzędu oraz informatyka.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
  2. życiorys (cv ) opatrzony własnoręcznym podpisem;
  3. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem;
  4. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem;
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem;
  6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem;
  7. ,,Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” oraz „ Klauzula informacyjna” opatrzone własnoręcznym podpisem;
  8. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
  9. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy);
  10. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje  i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada).
Warunki pracy
  1. praca o charakterze administracyjno-biurowym,
  2. stanowisko pracy związane z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz./dobę,
  3.  wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy (1 etat),
  4. miejsce pracy: Urząd Miejski w Bychawie, ul. Partyzantów 1 (praca wykonywana na parterze w budynku nie posiadającym windy),
  5. praca w godzinach: poniedziałek 8.00 – 16.00, wtorek-piątek 7.15 – 15.15.
  6. praca częściowo w terenie, również w weekendy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

We wrześniu 2023 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bychawie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był  wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bychawie lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Bychawie  ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem i nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor w Wydziale Oświaty, Spraw społecznych i Organizacyjnych (1 etat)”,  w terminie do dnia 16 października 2023 r. do godz. 16.00 (decyduje data wpływu do urzędu).

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

 Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na postępowanie kwalifikacyjne obejmujące: test, część praktyczną i rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bychawie (https://umbychawa.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (nie dłużej niż 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Osoba, której w wyniku naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia zobowiązana będzie do złożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Załączniki
  • pdf 107 KB pobrano: 12 razy
  • pdf 184 KB pobrano: 5 razy
  • pdf 1,09 MB pobrano: 5 razy
  • pdf 243 KB pobrano: 152 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Jendrzejczak
    Dodano do BIP dnia 04-10-2023 16:15:17