Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Bychawie

Logo - Urząd Miejski w Bychawie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

referent w Wydziale Finansowym - 1 etat

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Bychawie ul.Partyzantów 1 23-100 Bychawa
Data ogłoszenia
2023-12-29
Termin składania dokumentów
2024-01-09
Wymagane wykształcenie

wykształcenie średnie i 1 rok stażu pracy;

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie średnie i 1 rok stażu pracy;
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. znajomość obowiązujących ustaw i przepisów wykonawczych do tych ustaw dotyczących wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku, a w szczególności:

- ustawy o rachunkowości;

- ustawy o podatku od towarów i usług;

- ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych;

- ustawy o kasach zapomogowo-pożyczkowych;

- ustawy Prawo zamówień publicznych;

- ustawy o dostępie do informacji publicznej;

- ustawy o pracownikach samorządowych;

- rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów,

- przepisów dotyczących funduszy specjalnych,

- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;

7. umiejętność interpretacji i praktycznego stosowania obowiązujących przepisów prawnych i uregulowań prawnych dotyczących obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy;

8. Umiejętność sprawnej obsługi komputera w szczególności pakietu Microsoft Office, Libre Office, poczta elektroniczna.

Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym lub wyższe;
  2. umiejętność współpracy, komunikatywność;
  3. dobre planowanie i organizowanie pracy, odpowiednia postawa etyczna, wysoka kultura osobista,
  4. dokładność, systematyczność, terminowość, bezstronność;
  5. zdolność koncentracji uwagi i ciągłego podnoszenia kwalifikacji;
  6. zdolność do przeprowadzania analiz.

 

Zakres obowiązków
  1. bieżąca analiza rozrachunków jednostki budżetowej;
  2. przygotowywanie danych z zakresu realizacji należności i zobowiązań budżetowych;
  3. windykacja należności budżetowych;
  4. prowadzenie spraw związanych z umarzaniem i stosowaniem ulg z tytułu należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy - Ordynacja podatkowa;
  5. analiza należności cywilnoprawnych pod kątem odpisów aktualizujących;
  6. prowadzenie rozliczeń ze współużytkownikami budynków Urzędu Miejskiego z tytułu należności wynikających z istniejących stosunków prawnych (energia cieplna, koszty eksploatacji);
  7. prowadzenie spraw związanych z działalnością socjalną w Urzędzie Miejskim w Bychawie;
  8. przygotowywanie planu finansowego ZFŚS;
  9. dokonywanie przeglądu danych osobowych, zawartych we wnioskach złożonych przez osoby uprawnione, nie rzadziej niż raz w roku kalendarzowym w celu ustalenia niezbędności ich dalszego przechowywania oraz dokumentowanie tych czynności;
  10. prowadzenie ewidencji majątku, księgowości oraz rachunkowości ochotniczych straży pożarnych;
  11. prowadzenie rachunkowości kasy zapomogowo-pożyczkowej;
  12. bieżące prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, długoterminowych aktywów finansowych oraz ewidencji ilościowej wyposażenia;
  13. dokonywanie przeszacowań i umorzeń środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych;
  14. sporządzanie sprawozdań o stanie i ruchu środków trwałych;
  15. prowadzenie całości spraw dotyczących inwentaryzacji składników majątku;
  16. sporządzanie sprawozdań z zakresu nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej;
  17. wystawianie faktur z tytułu dzierżawy miejsc na targowisku miejskim, opłat za wieczyste użytkowanie gruntów zgodnie z odrębnymi przepisami;
  18. sprawdzanie miesięcznych kart pracy pojazdu oraz pracy sprzętu silnikowego użytkowanego przez ochotnicze straże pożarne;
  19. obsługa pracy Komisji rewizyjnej Rady Miejskiej w Bychawie;
  20. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, szczególnie w zakresie gospodarki kwitariuszami przychodowymi i drukami KP, KW;
  21. zamieszczanie, aktualizacja i zmiany informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z oddzielnie ustalonym zakresem;
  22. udostępnianie informacji publicznych;
  23. prowadzenie dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przechowywanie i przekazywanie do archiwum;
  24. wykonywanie zadań powierzonych odrębnymi zarządzeniami w zakresie kontroli zarządczej w Urzędzie Miejskim w Bychawie;
  25. zastępowanie pracownika ds. obsługi kasowej i pracownika ds. naliczania wynagrodzeń w razie urlopu lub dłuższej nieobecności;
  26. wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych;
  27. wykonywanie prac z zakresu obronności i obrony cywilnej określonych w odrębnych przepisach;
  28. przestrzeganie regulaminu pracy, przepisów bhp i ppoż.;
  29. ochrona informacji niejawnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych;
  30. ochrona danych osobowych, o których mowa w ustawie z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych;
  31. gruntowna znajomość obowiązujących przepisów z zakresu wykonywania powierzonych zadań;
  32. dbanie o dobre stosunki międzyludzkie w miejscu pracy, o ład, porządek oraz ochronę powierzonego mienia;
  33. stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych i usprawnienia swojej pracy oraz właściwe rozplanowanie i organizacja własnej pracy na zajmowanym stanowisku.

 

Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
  2. życiorys (cv ) opatrzony własnoręcznym podpisem;
  3. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem;
  4. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem;
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem;
  6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem;
  7. ,,Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” oraz „ Klauzula informacyjna” opatrzone własnoręcznym podpisem;
  8. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
  9. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy);
  10. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia, referencje itp. (jeżeli kandydat takie posiada);
  11. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy
  1. praca o charakterze administracyjno-biurowym,
  2. stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godz./dobę,
  3. wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy (1 etat),
  4. miejsce pracy: Urząd Miejski w Bychawie, ul. Partyzantów 1 (praca wykonywana na II piętrze w budynku nie posiadającym windy),
  5. praca w godzinach: poniedziałek 8.00 – 16.00, wtorek-piątek 7.15 – 15.15.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W listopadzie 2023 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Bychawie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był  niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bychawie lub przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP,  z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego albo pocztą na adres: Urząd Miejski w Bychawie  ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa  w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem i nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: referent w Wydziale Finansowym (1 etat)”,  w terminie do dnia 9 stycznia 2024 r. do godz. 15.15 (decyduje data wpływu do urzędu).

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na postępowanie kwalifikacyjne obejmujące: test i rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bychawie (https://umbychawa.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Bychawie ul. Partyzantów 1.

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (nie dłużej niż 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Załączniki
  • pdf 107 KB pobrano: 15 razy
  • pdf 1,09 MB pobrano: 8 razy
  • pdf 231 KB pobrano: 132 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Jendrzejczak
    Dodano do BIP dnia 29-12-2023 11:40:00